Regulamin
REGULAMIN ÅWIADCZENIA USÅUG
przez BIURO TÅUMACZEÅ SPECJALISTYCZNYCH „BEST TEXT”
WYSYÅKA TÅUMACZENIA I FAKTURY
TÅumaczenie pisemne odsyÅane jest Klientowi w formie elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail bÄdź w formie papierowej na podany w zamówieniu adres do wysyÅki. Po wykonaniu tÅumaczenia wystawiana jest faktura, która wysyÅana jest do Klienta, o ile Klient zaznaczyÅ tÄ opcjÄ w formularzu zamówienia. Klienci, którzy nie potrzebujÄ faktury VAT, otrzymajÄ informacje o terminie pÅatnoÅci i kwocie do zapÅaty w treÅci e-maila. Termin pÅatnoÅci jest zgodny z wyborem Klienta w formularzu zamówienia.
REKLAMACJE
W razie zastrzeżeÅ Klienta co do jakoÅci wykonania usÅugi Klientowi przysÅuguje nieprzekraczalny termin 10 dni na zÅożenie reklamacji. Firma Best Text ma 7 dni na rozpatrzenie reklamacji, chyba że przekÅad byÅ wykonany w trybie ekspresowym. Wówczas standardowo reklamacje bÄdÄ rozpatrywane od razu, lecz nie później niż do 2 dni roboczych. W przypadku, gdy reklamacja klienta zostanie rozpatrzona pozytywnie, biuro tÅumaczeÅ specjalistycznych Best Text zobowiÄzuje siÄ do nieodpÅatnego usuniÄcia usterek, które klient porusza w piÅmie reklamacyjnym. Biuro zastrzega sobie, że czas usuniÄcia ewentualnych usterek bÄdzie adekwatny do objÄtoÅci zlecenia i trybu czasowego zamówienia, lecz nie dÅuższy niż 14 dni.
ANULOWANIE ZLECENIA
Klient może anulowaÄ zlecenie tÅumaczenia pisemnego w trakcie jego wykonywania, lecz zobowiÄzuje siÄ wówczas do obciÄżenia go kosztami obsÅugi w wysokoÅci 50,00 PLN (sÅownie: piÄÄdziesiÄt zÅotych) oraz zgadza siÄ na poniesienie kosztów usÅugi wykonanej do momentu anulowania przez Niego zlecenia. W przypadku anulowania zamówienia tÅumaczenia ustnego Klient zobowiÄzuje siÄ do uiszczenia 50% wartoÅci zlecenia, przy czym w przypadku, gdy Klient odwoÅuje tÅumaczenie ustne w przeddzieÅ lub w dniu planowanego terminu rozpoczÄcia usÅugi, Klient zobowiÄzuje siÄ do uiszczenia 100% wartoÅci uzgodnionej w zleceniu kwoty. Klient musi otrzymaÄ potwierdzenie przyjÄcia przez firmÄ Best Text Jego dyspozycji anulowania usÅugi i tylko wtedy taka dyspozycja jest uznawana za ważnÄ.
BRAK TERMINOWEJ PÅATNOÅCI
W przypadku braku zapÅaty należnoÅci objÄtej fakturÄ VAT w terminie wskazanym na fakturze, zostanie wysÅane wezwanie do zapÅaty i Klient wyraża zgodÄ na obciÄżenie go kosztami tego wezwania w kwocie 35 PLN (sÅownie: trzydzieÅci piÄÄ zÅotych). W razie braku zapÅaty należnoÅci w terminie wskazanym w wezwaniu do zapÅaty sprawa windykacji należnoÅci zostanie przekazana do kancelarii prawnej celem wystÄpienia z ostatecznym, przesÄdowym wezwaniem do zapÅaty, którego koszty w kwocie 60 PLN (sÅownie: szeÅÄdziesiÄt zÅotych) Klient zobowiÄzuje siÄ pokryÄ.